Мотовсюдихід Can-Am Commander створений для активного відпочинку. У ньому є достатньо місця, щоб узяти з собою все, що потрібно для коротких одноденних поїздок або грандіозних багатоденних подорожей. Досліджуйте дику природу, подорожуючи на машині, призначеній саме для цього.
| Двигуни 700 і 1000R на вибір
Режими їзди SPORT і ECO™ у стандартній комплектації дозволяють регулювати реакцію двигуна і трансмісії.
| Найкраща в своєму класі буксирувальна потужність (907,2 кг)
Commander – це «силова установка» з найбільшим самоскидним кузовом у сегменті (розміром 75 х 11 х 27 см) для перевезення землі, мульчі або каміння у вашому господарстві.
| Зручна кабіна і поліпшений захист
По-новому облаштований внутрішній простір, орієнтований на водія і пасажирів, зручні та безпечні ковшоподібні сидіння для чотирьох, регульоване водійське сидіння, двері з ширшим радіусом відкриття, регульована за кутом нахилу рульова колонка і напівдвері преміум-класу.
| Універсальна конструкція
Надійне закріплення вантажа у кузові за допомогою вбудованих точок кріплення системи LinQ, а також стандартний боковий вантажний ящик і потужне магнето в 650 Вт для забезпечення роботи додаткового електрообладнання – стереосистеми, освітлення, плугів тощо.
| Ключ системи безпеки (D.E.S.S. ™)
Технологія кодування мікросхеми дозволяє перепрограмувати ключ для використання новачками. Унікальний код, що обмежує доступ до електронної системи запалювання.
| Варіатор із системою швидкого спрацьовування з режимом turf
Режими їзди включають режим turf та режими з приводом на 2 колеса і повним приводом з автоматичним блокуванням переднього диференціала Visco-Lok QE. Моделі Commander XT-P і X mr вдосконалені шляхом їх оснащення технологією Smart-Lok з режимами 4WD Trail ACTIV і 4WD MUD, які забезпечують високі експлуатаційні характеристики.
| Міцні колісні диски і шини підвищеної прохідності
Шини XPS, що пройшли заводські випробування, готові до будь-якої місцевості й погоди і створені спеціально для Commander.
| Трирежимний підсилювач динамічного рульового керування (DPS)
Система динамічного рульового керування з підсилювачем забезпечує легке, безпосередньо залежне від швидкості, сприяння в рульовому керуванні – сильніше на нижчих швидкостях для зменшення зусилля, необхідного для повороту керма, і слабкіше на вищих швидкостях для максимального відчуття керма водієм.